ماموریت و شرح وظایف
شرح وظایف مدیریت منابع انسانی: - مطالعه مستمر مجموعه قوانین و مقررات اداری و استخدامی کشور - قوانین کار بخشنامه ها و تصویب نامه ها به منظور آشنایی کامل در اجرای آنها - تهیه پیش نویس احکام شاغلین اعم از انتصاب،ارتقاء گروه،افزایش سنوات،فوق العاده شغل،ماموریت و .... بر اساس تفویض اختیار لازم و رعایت قوانین و مقررات مربوطه - تهیه صورتجلسات کمیته فرعی طرح طبقه بندی مشاغل و تنظیم مدارک مربوط جهت ارتقاء گروههای تخصصی و ارسال به مراکز - تهیه پیش نویس قراردادهای کارکنان موقت - پیمانی با رعایت مقررات مربوطه - تهیه گزارشهای لازم در خصوص بازنشستگی افراد یا درخواست افراد برای بازنشستگی - بهنگام نمودن اطلاعات پرسنلی در سیستم و بهنگام نمودن سیستم - انجام امور مربوط به ارزشیابی کارکنان در چارچوب دستورالعمل های تعیین شده - تهیه آمارهای مختلف پرسنلی حسب مورد و طبق نظر مقام مافوق - تهیه مدارک لازم و ارسال به مرکز جهت تبدیل وضعیت استخدامی ،استفاده از گروههای تشویقی خدمات بر جسته و .... - انجام امور مربوط به تعاون ، بیمه و رفاه و دریافت وام تعاونی اعتبار کارکنان - صدور کارت ورود و خروج برای کارکنان جدیدالاستخدام - محاسبه و استخراج اضافه کار ، تاخیر،تعجیل،ماموریت و مانده مرخصی های کارکنان - ثبت برگه های ماموریت روزانه،مرخصی روزانه استحقاقی و استعلاجی در سیستم حضور و غیاب - استخدام و معرفی کارمندان واجد شرایط لازم جهت انجام مشاغل مورد نظر - ارائه گزارشهای ادواری از وضعیت انجام امور محوله به مقام ما فوق انجام سایر امور محوله از جانب مقام ما فوق |
||||||
واحد های زیر مجموعه
|
||||||
اطلاعات تماس: آدرس پستی : یاسوج- بلوار شهید مطهری- ساختمان ستادمرکزی دانشگاه |